Postoje dva vida regeneracije: pasivna i aktivna.
PASIVNA regeneracija se dešava kada temperatura izduvnih gasova postane dovoljno visoka da čađ može da počne da se spaljuje bez dodatka goriva, intervencije od strane vozača, i slično.
Međutim, nakon oko 150.000 km upotrebe vozila, nivo čađi lako postaje veći nego što pasivna regeneracija može da reši. Tada računar pomoću SIGNALNIH LAMPICA (vidi sliku) sugeriše vozaču da započne dužu vožnju u nešto oštrijem režimu. Tako se povećava temperatura u filteru i sprovodi se AKTIVNA regeneracija.
AKTIVNA regeneracija prema uputstvu koje ste od proizvođača dobili uz vaš automobil traži intervenciju od strane vozača, dodatak goriva, i obavlja se tokom vožnje ili inicira u servisu. Forsiranjem aktivne regeneracija proizvode se izuzetno velike temperature koje vrlo brzo mogu da trajno oštete vaš filter i motor.
Mi čistimo DPF filtere.
DPF MACHINE servis by NS-STEEL
Ukoliko uklonite DPF filter sa vašeg vozila, morate da promenite i celokupan softver koji kontroliše rad motora na vozilu. To znači da u računar vašeg automobila vaš serviser mora da instalira softver za model automobila koji u svom sastavu nema filter čađi, a takvi automobili prestali su da se proizvode 2008. godine.
To bi bilo kao da imate Smart Phone, a koristite ga samo samo za slanje SMS poruka. Kao „pejdžer“. Uostalom koliko vas se danas seća šta je to bio „pejdžer?“
DPF MACHINE servis by NS-STEEL
📱064 100 92 55 ☎️ 021 6 320 330
🚘 Novi Sad, Novosadski put 143