Mašinsko čišćenje filtera je postupak u kojem se efikasnost DPF/FAP filtera i SCR katalizatora kod svih vozila putničkog, autobuskog, teretnog programa i radnih mašina vraća na 95% novog. Ceo proces čišćenja obavlja se na jednoj mašini i traje za putnička vozila 90 minuta, a za teretna vozila i radne mašine do 150 minuta (zajedno sa sušenjem). Ovaj metod obezbeđuje efikasnost DPF filtera i katalizatora, u poređenju sa drugim metodama daje neuporedivo bolje rezultate.
Pranje/čišćenje filtera inovativnim postupkom u zatvorenom sistemu mašine koja je osmišljena isključivo za čišćenje DPF filtera bez gubljena garancije uklanja PM10 čestice, naslage od ulja prljavštinu i cerium čestice. Zbog prisutnosti sumpora I ostalih nečistoća u gorivu, problemi sa DPF ili FAP filterima su ne tako retki. Za regeneraciju filtera je potrebno da se postigne odgovarajuća temperatura koja aktivira sagorevanje nečistoće u celosti, a zbog gradske vožnje se ta temperatura ne postiže I filter vremenom prestane da vrši svoju funkciju. Neredovno održavanje vozila tj. Sistema za sagorevanje goriva, turbine, dizni, egr ventila, grejača dodatno skraćuju njihov radni vek.